- A megrendelését írásban visszaigazoljuk az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben raktáron lévő, vagy rövidebb rendelési idejű terméket rendelt, a visszaigazolásban kollégánk jelzi a pontos szállítási napot. Amennyiben hosszabb rendelési idejű terméket választott, úgy a visszaigazoló e-mailben feltüntetjük a szállítás várható hetét. Ez esetben a bútor elkészültét követően kollégánk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a pontos szállítási napot.
- Szállítási díjak országosan: 0-19500 Ft, az egyes termékekre vonatkozó kedvezményes szállítási díjak a termék adatlapján találhatóak a "válasszon szállítást" legördülő menü alatt.
- A termékek kiszállítása minden esetben a házig, kapuig történik. A szállító/sofőr segít a bútorokat leadni az autóról, azok további rakodásának biztosítása a vásárló feladata, a szállító/sofőr további rakodást nem vállal. Ha mégis szeretné kérni a bútorok házba, emeletre történő fel- illetve bevitelét, azok összeszerelését, vagy helyükre állítását, kérjük, hogy a megrendelés előtt egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal telefonon. Ezen szolgáltatások megvalósíthatóságáról és díjáról telefonos ügyfélszolgálatunk ad felviládosítást a bútor típusától, kiszállítási címtől és a cím/helyiség paramétereitől függően.
- A kiszállítást követően minden esetben még a szállító jelenlétében győződjön meg a termék sértetlenségéről. Az árut mi magunk is átnézzük, és sérülésmentesen adjuk át a szállítónak. Az esetleges szállítás közben bekövetkezett sérülésekből eredő károkat csak abban az esetben van lehetőségünk megtéríttetni, ha azokról a helyszínen a jegyzőkönyvet vetet fel.
- Több termék vásárlása esetén a szállítási díjak összeadódnak. Három vagy annál több tétel rendelése esetén lehetősége van egyedi szállítási díjat kérni ügyfélszolgálatunktól telefonon, vagy e-mailben.
Bármilyen egyéb kérdése felmerül a szállítással kapcsolatban, a 06 20 280 7139-es telefonszámon érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon hétköznapokon 8-16 óra között.